Zeynom-2712 Kızlar merhaba. Aslinda bebekleri asla karşılaştıran bir insan değilim ama artık canıma tak dedi. Her gelen giden dönmüyor mu diyip duruyor dönüyor mu dönmüyor mu cidden geç mi kaldık? (Bugun yeni 4 aylık oldu)
SeninAnnenBirMelektiYavrm Zeynom-2712 5 den sonra dönüyorlar. 4 aylık yarım döner 😄🤭 ay yazdığıma da bi güldüm karnım acıkmış galiba 😂
cilginanneogul Zeynom-2712 ya bu millet her boku çok iyi biliyor zaten hey Allahım ya takma boşver benim oğlum 5 buçuk aylık döndü
Hllsyma Zeynom-2712 her bebek farklı kuzum ya ve geç bi dönem de değil yanı 6 7 aylık gibi gayet normal dönemde döner benim kızım dönüyor bu ara ayaklarını keşfetti onlara dokunmaya çalışıyor benim bebeğim de bu aralar red yaşıyoruz bizde :(
Sinempalas Zeynom-2712 ay bugun aynı seyı bende bırımden duydum bızde 4 ay 1 haftalık oldu . Bır kere yuz ustuneyse arada bır tarafına dogru donus yapıo tek olarak . Neymıs donemsı gerekmıs bence cok pis kafaya taktım şuan bu durumu
Zeynom-2712 SeninAnnenBirMelektiYavrm cilginanneogul Hllsyma Cnm12 yaa insanlara artık ne diyeceğimi bilemiyorum doktor herseyi iyi diyor🤷♀️ bisey diyemedikce siniri stresi bana kalıyor maalesef
abdullahinannesi1 Bir kere döndü. Yüzüstü dururken. Her gün yüzüstü yatırıyorum ama tekrar yapmadı. 5. Ayı tamamladıktan sonra tamamen öğreniyorlar sanırım.
Cnm12 Ben bebeğim hakkında şöyle böyle diyenlere hersey çok normal gidiyo siz tıp okudunuz galiba tavsiye veriyorsunuz diyorum🥰
Gmznr2909 Zeynom-2712 daha erken benim oğlum 4. Ayının içinden başladı yuzustunden sırtına dönmeye 6. Ayın başında sirtistunden yuzue dönmeye ve her bebek farklı gelişim gösterir