Oğlumun yaşına 10 gün var hastalıktan sonra emmesi cok azalmıştı şimdi de memeyi görünce tiksinir gibi yapıyo istemiyo sadece gece uykusuna geçişte zoraki emiyo acaba geçici bir süreçmidir yoksa emmeyi mi bıraktı anlayamadım yaklaşık 1 haftadir böyle cok üzülüyorum en azından 2 yaşına kadar emseydi keşke 😥