Hamile kalmadan önce 28-30 günde bir falan adet oluyordum. Doğumdan sonra adetim başladı. Benzer şekilde adet oluyordum. Sonra spiral taktırdım. Ve son üç aydır adetim 24-25 günde bir oluyor. Bir de çok uzun sürüyor. Yani zaten 2 gün falan lekelenme olarak başlıyor. 3 gün falan yoğun kanama. Sonra yine birkaç gün lekelenme. Bu şekilde olan var mı acaba doktorla iletişime geçmem gerekir mi ki bilemedim. Süresinin uzayacağını söylemişti de döngünün kısalacağını konuşmamıştık