Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri emzik tutsun diye çok uğraşıyorum ama tutmuyor. Emiyor ve memeyi emzik yapmayı çok seviyor o şekilde uyuyor ama sürekli emdiği içinde gazı çok oluyor bu sefer. Tam uyuyacağı sıra memeyi çekip emzik veriyorum ama yok anlıyor hemen öğürüyor tükürüyor. Emerek uyumayı sevdiği halde neden emziği almıyor anlamış değilim. Philips avent ultra ait, wee, chicco denedim hiçbirini almıyor. Tutması için bi çözüm var mı?