Elisasmommy bende 3 gündür aynı sebepten hastane hastane geziyorum. 4 aylık oğlum aşı sırasında farketti hemşiremiz, birkaç farklı doktora götürdüm kan tahlili ve kafa ultrasonu çekildi çok şükür sonuçlar normal çıktı. Bazı bebeklerde olabiliyormuş doktorumuz takip edicez önemli olan baş çevresinin gelişi dedi, geçen aydan bu aya hiç artış yok ama inşallah önümüzdeki ay bakacaklar bende çok korkuyorum 😕