Kızım doğdu emzircem diye uğraştım 4 ay düzgün uyumadım emsin diye emmedi sağarak verdim meme uçlarım kopacaktı artik bıraktım sütüm kesildi neyse mamaya başladık mama içmedi ali-şir dedim alışmadı 6. Aya kadar ac bi şekilde geldi😓çevremdekiler ve bu uygulamadakilerde dâhil sanki çocuğumdan kisiyomusum gibi emmemiş mama içsin diyor her çeşit mamayı denedim doktorlara danıştım tatlandırıcılar kullandım hani emmemiş mama içmiyor zaten birazda zayıf gibi kendimi aşırı suçlu aşırı bıkmış hissediyorum uykuda veriyorum öğürüyor uyanıkken veriyorum saldırganlasiyor içmiyor ne yapım ben arkadaşlar böyle bi çocuk nasıl beslenmeli artik kafayı yicem beslemesini düşünürken 😓😓😵