Esra_Deva iremyll o aylarda ek gıda miktarı günde bir çay bardağını geçmeyecek kadar veriyordum. Çorba+meyve+yoğurt şeklinde. Hatta tadımlar da devam ediyordu
Patateskoftesi iremyll daha tadim asamasinda falan olmasi lazim ama bittiyse sadece sabah ve aksam veriyordum aralarda da duruma gore yogurt veya meyve veriyordum .
sumeyyemss İki öğün artı meyve veriyorum ben genelde sabah kahvaltısı puding yulaf ezmesi tarzı öğlem çorba akşama doğru meyve genelde baxen meyve iki de oluyor.