Arastryk21 Kızlar adetim geciktigi icjnmi tarlusal hap kullanıyorum ya bir haftadır hiç bir şeye tahammül edemiyorum kendime vuruyorum hata bir şey sinirledigimde elimi ısırıyorum ya ben çok şahin bir insanın neden böyle oldum şuan çok kötüyüm 😭
agns Arastryk21 çok kullandım o ilacı böyle bir yan etkisi bende olmadı hatta duymadım da bence bi uzmanla görüşün sıradan değil bu davranışlar tabi umarım ilacın etkisidir bilemedim
Arastryk21 gulsene1998 ya bilmiyorum ilaçtanmi çok kötü hissediyorum herse kızıyorum tahammül suz olmuşum Allah’ın bu ben değilim diyorum oğlum var 11 aylık ağlamasını istemiyorum
Mihriballimm Hepimize dönem dönem oluyor sanirim bende bir ağlayıp bir gülüyorum hiç bı önerim yok ama yalnız degilsin
ballikekim O ilacın böyle bir yan etkisi var sanırım. Ben de kullanmıstım bir kere adetim 15 gün gecikmişti sürekli her şeye ağlıyordum hatta hiçbir şey yokken bile ağlıyordum depresyon hali gibiydi