merhabalar bebeğim şuan 80 günlük maalesef süt ve süt ürünleri arerjisi var aynı zamanda laktoz intoleransı şüphesi var . alerjenik mamaları kullanan anneler bilir tadları çok kötü kokuları da öyle. içine vanilya şurubu koydum almadı ancak 120 cc mamaya yarım çay kaşığı dut pekmezi koyduğımda içti sizce zararı olur mu.sütleri çok gelen annelerden yorum istemiyorum benim gibi sütü az gelen diyet yapan ve mecbur kalan anneler ne gibi yol izlediniz