Kizlar asiri bel ağrısıyla doktora gittim röntgen çekildi omuriligimde eğrilik varmış sonradan oluşmuş ağır kaldırmak vs yasak dendi ama tabiki dinleyemedim sonucta bebegime bakıyorum e temizlikte yaptım tabi dayanamadim ve suan yine asiri ağrım var. Fitikta olabilir dendi ama mr çekilmedi geçmezse çekelim dedi başka bir doktora gitmek istiyorum ama başına gelen var mı bi çaresi yok mu bu ağrıların 😐