aiseerol Biz de tam 3 ay 20 günlükken çıkardık ilk dişimizi.
2 aylıkken başladı elleri ağzına almaya, salya artışı. Çıkaracağına akıl erdiremediğimden hiç bakmamıştım damağına. Hep huysuz, ağlak, emmeyen, uyumayan bi bebeğe dönüşmüştü. Sonra aklıma geldi bi baktım dişi patlamış bile. Geç doğan(41 haftalık) bebeklerde sanırım erken çıkıyor bir de genetik 🧬 bu işler