Merhaba
aiseerol merhaba, benim bebeğim de 3 ay 18 günlük, henüz diş yok ama dediğiniz gibi eller hep ağızda. Doktoru dişler için hazırlık dönemi olduğundan tükürük artar eller ağızda olur demişti. Yalnız bu aralar emmeyi çok azalttı, uyanıkken nerdeyse hiç emmiyor, hep etrafa bakmak istiyor. Sizinki de öyle mi?