Merhaba,
Bebeğim 44 günlük, göğüs ucum olmadığı için ilk günden beri silikon uç ile tutuyo ve her emzirmede bir umut beni direk tutar mı diye uc olmadan da deniyorum ama uc ile emzirirken doyup doymadigindan emin olmuyorum. Emzirme sonrası sütü de sagiyorum bazen 30 cc civarı bazen 100 cc civarı alabiliyorum. Benzer durum yaşayan oldumu? Kilo alımı az olduğu için mama da devam ediyorum aynı zamanda. Gerçekten mide kapasitesini bilmemek ucla emzirmek çok düşündürüyor napacagimi şaşırdım..