Adssmom Tugcepas biz neredeyse bebeğimiz doğduğundan beri kullanıyoruz ve oldukça rahatlatıyor. Kullanmadığımız günler reflüden kusuyor ve uyuyamıyor sürekli.
Tugcepas Adssmom ya 1 yasinda bebehim hala kusuyor netten baktimda refluye iyi bir ilacmis sıkıldim artik kusmasindan yoruldum ya Reflü var dedi doktoe mama onerdi ne ilac verdi ne baska bisey buda mamayla gececek gibi degil.
Tugcepas Madam doktora danistik Ar mamasi kullanmamizi soyledi ama bu sekilde olmuyo , 3 gundur mamayi kullaniyorz faydasini gormuyorum bu ilacsiz gecmiyo ilacta vermiyorlar perisan olduk
Tugcepas Madam çok kez götürdüm ilac tedavisi vermediler ,gastitik olfugunu soyledi doktor gaviskon verdi ama oda bi ise yaramadi ,bilmiyorum napicam ya
MMommyy Tugcepas valla bizimde cok fena uykularimiz yok artik kivranmaktan kusmuyor bide ilginc ama surekli mide agzinda guluk guluk sesler geliyor kuscak gibi oluyor yutuyor bizede ilac vermiyor bu surubu denicem gaviscon ustune bi de gaz yapiyor lansor da denedik bi cozum bulamadik reflu konusunda doktorlar hic bir sey yapamiyor ilginc