HasretHanim Selam 24 günlüğüz bebeğim emerken sürekli astım hastalarının çıkardığı ses var ya öyle Sesler çıkarıyor rahat içemiyor sanki. Tıkanıyor. Bu zamanla geçer mi ne yapmam lazım bilemiyorum cidden çok stres yapıyorum
Tecrube minnosanne0 evet tazikli sütten oluyo olabilir aynısını yaşadım sütünüzü biraz sagın öyle verin
HasretHanim Gul-42 her gün gördüğüm mukusları peçeteyi katlayıp alıyorum ve burun damlası kullanıyorum tüm genzini falan temizliyor akıtmıyorum tekrar burnundan
sevim_kos HasretHanim sütünüz çok tazyikli geliyo olabilir. Emzirmeden önce pompa varsa pompayla yoksa elinizde göğsünüzün çok sertliği geçene kadar sağın. Hem gaz yapan önsütü içmemiş olur geriden gelen süt daha yağlı ve besleyici. Hem de tazyiği azalmış olur. Bi de yere paralel olmasın vücudu başı yukarda olsun. Tıkanınca nefes alamıyosa eğer hemen elinizin üstüne yüzü gere bakacak şekilde yatırın. Kafası vücudundan daha aşşada olsun sırtına vurun. youtubeda videolar var. Ben tam tarif edememiş olabilirim. Benim kızım da öyleydi tıkanınca aklım çıkıyodu. Bu şekilde rahatlamıştım Mefat
Gul-42 HasretHanim ha o zaman tamam damla dısarı attırıyor bende kullandım ama su aralar havarldan mı bılmıyorum asırı tıkanıyor
thecamellia HasretHanim burnunu temizleyin ayrıca bizimde tıkanıyordu ilk başlarda sık sık ama yinede emin olmazsanız doktorunuza gidin