2 aylık kızım ne damaklı emziği ne kiraz uclu emziği tutmuyor sürekli kusacakmis gibi böğürüyor uykuya dalamıyor emzik tutsa dalar diye düşünüyorum kararsız kaldım Philips aventin emziğin alsam tutarmı çok denedim bunları tutmuyor kusuyor çok mız mız oldu geceleri uyumuyor hiç bir iş yapamıyorum bilgisi olan yazabilirmi🙄😔