Yaptıran var mı ? Kaslarım aşırı seyrek uzaktan hiç yokmuş gibi üstelik sol kasımın ortadan Sona doğru hiç yok denecek kadar az kaşlarımı akdirinca kalemle boyayincs ortaya çıkıyor. Bugün kuaforume sordum 500 TL ye yapıyorum dedi acıtıyor mu dedim krem sürüyoruz ama biraz acı oluyor eğer kabuklanma olmazsa cildinde 2nsene gidiyor dedi