Bugün kontrolümüz wardı prensesim kilo 5,300gr boy 64cm dedi ebemiz sizlerin bu dönemde ne kadardı anneler bide sadece anne sütü weriyorum ebe gayet iyi dedi ama çewrem bazıları kızın zayıf diyor hala ki ebe boyu war ondan zayıf duruyordur dedi boyu normalin üstü dedi öyle mi merak ettim de yorumlaşalım 😇