herseySeninleguzel11 zaman nasıl da geçti… kimi zaman birlikte ağladık kimi zaman güldük. Yetemediğimi hissetttiğim, çıkmaza girdiğim, fazlasıyla yorulduğum, uykusuz kaldığım, “ne zaman büyüyecek!” diye düşündüğüm çok an oldu. 8 haziranda birlikte geçirdiğimiz bir yılımızı tamamlıyor miniğim 🌸 Duygu doluyuyum, gurur doluyum, şükretmediğim tek gün yok. Sağlıklı, mutlu bir bebeğim var. Şimdilik 11 aya 8 diş sığdırdı; meme, dede, gel ve adım söylediği kelimeler, 3 gün önce emeklemeye başladı elbette yürümeye de başlayacak. Her şeyin zamanı var, akışına bırakmak ve bu sürecin keyfini çıkarmakla geçti 11 ayımız. Allah yavrularımıza sağlık versin 🤲🏼🌸