Yarenesma Ya kizlar önceden 25 kaydedilmeye kupon tanımlaniyodu ben bu ay yaptigimizdada öyle saniyodum megersem artik 50 kaydedilmeyle oluyomus geçen ayda kuponum gelmemisti demek bu yüzden gelmemis sizinde böyle oldumu
Yarenesma ikizerkekannesi iste bende normalde hep 25 diye öyle yaptom 30 küsür bi sey muş ama 50 olması gerekiyor
ikizerkekannesi Yarenesma demek geçen ayda o yüzden gelmedi valla açıklamayı okumadım hiç bu ayda gelmicek ozaman 30 küsür yaptım bıraktım off
Yarenesma Saafie iste ben aciklamayi okumadim diye yine 25 biliyodum neyse bidahaki ay a yaparim artik saglik olsun