Kızlar selamlar,
13 aylık bir kızım var tam olarak bir meme bağımlısı ,tıka basa yese bile beni görünce meme diye ağlayıp üstümü başımı çekiştiriyor.
Böyle olmaya 6.aydan sonra falan başladı.Oyun oynarken yanına oturup beraber oynamak istesem direk elindekileri bırakıp meme diye ağlıyor ya da "Umaay"diye seslensem öpsem yine birden gelip meme diye ağlıyor. Gece mutlaka uyanıp meme emmek istiyor kaç kez gece beslenmesini kesmeyi denedim ama kendini harap ediyor o yüzden dayanamıyorum.
2 -3 gün önce akşam acilde ağrı kesici vuruldum doktor 6 saat kadar emzirme dedi geceye denk geldiği için mamayla idare ederiz dedik ama gece uyandı çığlık kıyamet tam 2 buçuk saat ağladı elimden bisey gelmedi en son olan sütü tamamen boşaltıp emzirdim öyle uyudu .Oyalamayla falan duran bir çocuk değil aklına düştüyse bitti yani .Ben çok yıprandım bu süre içerisinde göğsüm acıyor artık böyle sürekli meme de olduğu için düzgün de yemiyor .
Artik kafayı yemek üzereyim bana bir akıl verin böyle bebesi olan başa çıkabilen var mı ?
Nasıl bir yol izlemeliyim onu yıpratmadan 😔