Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük doktor kontrolüne gittik çok kustuğu için 1 ayda sadece 100 gram almış çok üzüldüm mamaya başlatacak diye ödüm kopuyor. İlaç yazdı onu kullanacağım başka kusmaması için neler yapabilirim ki 🥺 doğal anne sütüyle büyüsün istiyorum mama vermek istemiyorum 🥺