KızlAr merhaba bu ilk vurulacak rotavırus asısını tam 2. Ayında mı yaptırdınız daha erken olsa problem yasanır mı acaba doktora gıdemedım yakın zamanda malum bayramda gırıyor araya, komsumuzun cocugu virüs kapmıs kacgundur atesler ıcınde yavrum cok korktum açıkçası