Bebegim 2.5 aylık bazen çisini yapacagi zaman hafif titredigini farkettim 😀 bu durum normal mi tecrubesiz oldugum icin bilemedim acikcasi. Sizinde boyle yapiyor mu bebisleriniz. Hafif kafasini titretir gibi oluyor tam anlatamadim ama yasayanlar varsa anlar mutlaka