Fbusrakk benım kızımm 2,5 aylık dogdugundan berı hıc almadı yenı yenı alıstırdım acken vermeye basladım emzıgı bir almadı ıkı almadı ucuncude aldı öle bır süre emdıkten sonra yalancı emzıgı bırakıp emdırdım Zor oldu evet ama ugrastım yoksa hep memede uykuya dalmak herzaman olmuyor yanı😄sabırla her emzırmeden once vermeyı deneyın tokken asla emzık almazlar👍🏻🤦♀️