İşte bununla :) ⬇️⬇️

(Foto, videodan ekran görüntüsü aldığım için yamuk duruyor ama aslında düz yani)
Valla büyük nimetmiş, park beşik, anne yanı beşiği şu an kenarda bekliyor. Oğlum ayakta sallanmaya alışıktı. Ayağımdan bıraktığım gibi de uyanıyor hiçbir iş yapamıyordum. Geceleri de ayağımda sallayıp anne yanı (sallanan) beşiğine koyuyordum ama ara ara yine sallanmak istiyor mama sonraları yine uyanıp ayağıma gelmek istiyordu. 1 haftadır da 4. Büyüme atağı içerisindeyiz af edersiniz ağzıma etti. Geceleri ya ayakta sallamamı istiyor, ya da beşiğini deli gibi hızlı sallamamı istiyordu. Bu çıktı önüme ne zamandır eve çingen salıncağı kurmamak için direniyordum ama güvenemedim. Neyse öyle bakınırken bunu gördüm Trendyol’da. İçine kontraplak kestirdik çökmesin diye. Bu gece misler gibi uyudu. Gündüzleri de artık bunda sallayıp uyutuyorum çok rahatladım, en azından ayakta sallamaktan kurtuldum gidip gelip itekliyorum beşiği, dursa da uyanmıyor ama çok şükür. İhtiyacı olanlar için link bırakıyorum. Yorumlarda da “4. ay uyku gerilemesinde tam bi kurtarıcı oldu” demiş biri. Bunu görünce direk sipariş ettik, hakket bende rahatlicam galiba. Çocuğum dünden beri (gece de dahil) içinde uyuyor 🌸🌸 Fiyatı da uygun. İpiyle, kancasıyla ve çelik dübeliyle geliyor. Ama tek çelik dübel ve tek kanca yolluyorlar. O da sallandıkça beşik kendi etrafında dönüyormuş. Ben tavana iki delik deldirip teke değil iki deliğe astım daha rahat oldu. Gayet kaliteli bi ürün, tavsiye ederim.
https://ty.gl/24zqnufm0x