Benimde durumum aynı 8 buçuk aylık bu ayın basindan beri yapışık geziyoruz odadan dışarı adım atamıyorum babasında hiç durmuyor sadece ben olucak . Ve sürekli ağlama halinde sürekli birşeylere mizmizlaniyor bakmıyorum katıla katıla ağlıyor bakıyorum daha da fazla yapıyor ne yapacağımı şaşırdım. Dişi çıktı bir tane sürekli ağlaması ondan mı acaba