emosarel 4 ayimiza girdik ve bebegim mama yiyordu biberonla şimdi almak istemiyor .kaşıkla verirsem aliyo acaba biberon beğenmedi..sizde böyle sorunlar var mi nasıl çözüm yolu buldunuz.. âşı olduk ve aşıdan sonra yaptı..