Merhabalar doktor tavsiyesi ile ilk ay takviye kullanmıştım iyi de olmuştu şimdi 2buçuk aylıgız sütüm yetmiyecek hissediyorum bazen de daha içermiydi diyorum yine kullansam biraz diyorum ilaç markası ilacto bu gibi ilaçaların belirli bir süre kullanım uyarısı var mı şu kadar ay kullanılsın gibi gibi umarım yardımcı olabilirsiniz kafamdaki soruya