Merhaba anneler, 2 ay 27 günlük bebeğim var. Pazartesi günü rotarix aşı yaptırdık. O günden beri bebeğim sabah uyandıktan sonra akşama kadar çok çok az uyuyor. Uykusu çok sıkışıyor uyutmaya çalışıyorum uyuyamadıkça sinirleniyor ağlama krizlerine giriyor. Besliyorum altını değiştiriyorum oynuyorum esnemeye başlıyor yine uyutmayı deniyorum 5 dakika uyur gibi oluyor yüksek sesle ağlayarak uyanıyor. Sonra uyumuyor ve sürekli huzursuz mızmız. Böyle bir şey başınızdan geçti mi ve ben ne yapabilirim onu rahatça uyutabilmrk için? (Ayağımda sallıyorum, pilates topunda zıplıyorum uyutmak için)