15 aylık bebemle ilk defa uzun yola çıkacağız, pusette 5 dakika bile durmuyordu, oto koltuğu aldigimizdan beri en fazla 1 saat durdu daha önce uzun yolculuk yapmış olanlar sizce akşam uyku saatinde mi cikalim yoksa Gündüz mü hangisi daha rahat olur? Bir de uyudu diyelim kac saat oto koltugunda yatar pozisyonda durması gerekiyor? 2 saatte bir indirin gezdirin vs die duydum biyerden ama kendisi uyanmadikca uyandırmak gerekli mi?