Gamzeciks yenidoğan bebek saatli emzirilmez. Sütün olmadığında bile emzir ki sütün insin arz-talep mevzusu yani. Ben kızımı 1 ay boyunca sürekli emzirdim hemde yarim saat 45 dk filan kaldı kucağımda gazını çıkarttım yatırdım tekrar kalktı tekrar yarim saat emzirdim. Kusana kadar emzirdim ne kilo problemi oldu ne de bir kere bile sarılık oldu. Gece de saat başı kalktım emzirdim. Uyanmazdı altını alırdım, ışığı yakardım, topuklarını sıkardım, gıdıklardım bir şekilde uyandırdım ne yap ne et iki yudum dahi olsa emsin.