Selam bebegim son 1 haftadir biberonu ret ediyor.baslarda boyle bir sey yoktu.aventin 2 cesit biberonunu kullaniyorum biri klasik olan digeride icinde gaz yapmayi onleyen yesil bir kasik olan biberonu.ama istemiyor.acaba kaucuk yada damakli vs denemelimiyim? Oneriniz var mi?