Aslan24 Murvetaltn26_ pişik demişti doktor bizede ya bezde çok durmuştur yada biraz sıkmış olabilirsin temastan dolayı terleme oluyor ya ondan olabilir bide mümkün olduğuca sık yıka
2minnosannesi0 Benim oglumda da aynisi oldu bi kaç gün once bezi biraz aşağıdan bağladım sudocrem sürdüm iki kez geçti