Ben Hindistancevizi yağı sürüp akşama kadar bekletmiştim. İyice yumuşaması için. Sonra konak tarakları var onlarla saçı geriye doğru tarıyorsunuz ve dökülüyorlar zaten bir kaç kez tekrar edebilirsiniz. Ama temizlense bile bir zaman sonra tekrarlıyormuş konak bilginiz olsun :) 3 aylıkken bebeğimde vardı temizledim şuan 8 aylık yine tekrarladı şuan az da olsa:)