Tazeannee11 hep böyleyiz 😂 huzunkovankusu [url=https://www.hizliresim.com/9mnz759][img]https://i.hizliresim.com/9mnz759.jpeg[/img][/url]
huzunkovankusu Tazeannee11 ahhahah 😂😂 yaa ayakları ben de çıkartıyorum mümkün olduğunca ama hemen geri giydiriyorum 🤣
Gokcennderenn Karadenizkizi53 aynı durum bende hasta olacak diye inceltemiyorum kıyafetleri İzmir de otururuz bide. Hala bı yarım kollu üstüne uzun kol üstüne yelek altına iki tane :)
Tazeannee11 Merialp aynı benim eşimde öyle ilk başlarda çok tartıştık. Şimdi hasta olmadığını görünce hiç karışmıyor 😂 ki kendisi ve bütün ailesi korona olup günlerce ateşli yattılar bi tek bana ve kızıma bişi olmadı aynı evde olmamıza rağmen
Gokcennderenn BuzluKahve benim kızım erken doğdu ondan korkuyorum açıkçası belki yanlış yapıyorum ama bilmiyorum yarım kollu üstüne uzun kol uyanınca hemen yelek :)
BuzluKahve Tazeannee11 of ya işte bu ben😂 Terlemesin de, üşümede sorun yok. Yaz kış evde kimse çorap giymez. Hatta bayramda denize gireceğiz😂 kızım 11 yaşında, oğlum 18 aylık. Hiö hasta olmazlar.
Tazeannee11 BuzluKahve bizi bizden başkası anlamaz. Eltimle 1 ay arayla doğum yaptık o bebeğini Ağustos sıcağında 2 tane battaniyeye sarıyordu üşür diye bütün kış ne çaba sarfettim benim bebeğim üşümüyor diye. Neyseki artık kimse karışmıyor 😂😂
GiybetReis pamuksekerinannesii nasıl kız bende izmirdeyim. Kısa kolluyla aksam üşüyorum gündüz kısa kollu altım uzun normal yani yanmıyorum 😅
pamuksekerinannesii GiybetReis bizim ev catı katı yalıtım yok tepede terastan oldugu gibi sıcak içerde durdugumuz yerde terliyoruz😫
kahvekokusuu Tazeannee11 bende siz gibiyim terlemesin yeter düşüncesindeyim ama ceyranda kalması tehlikeli olabilir
Tazeannee11 kahvekokusuu neden olsun ki evde olmasa başka bi yerde illaki maruz kalacak. Hiç alışmazsa her seferinde etkilenecek. En iyidi en baştan bağışıklık kazanması bence
minikkusuuummm- Karadenizkizi53 izmirde oturuyorum altına tek pijama altı üstüne atlet üstü yarım kollu tişört yada ince uzun kollu birşey. Kat kat giydirmeyi bıraktım. Yıkandiginda bi 15 dakka falan yelek oluyor üstünde onuda sonra cıkarıyorum.
Guneskiz48 Gokcennderenn yanlış yapıyorsunuz bebekler sıcağı sevmez ayrıca üşümek değil terlemek hasta eder
Eflininannesi- Tazeannee11 al benden de o kadar hun icinde zibinla duruyor sadece 5 buçuk aylık şu an . Annemon yanına.gittigimde çocuğu sürekli terletti giydire giydire sardı sarmaladi sürekli. Ben serbest giydiriyorum diye hasta Olcak astım olacak bronşit olacak diye diye çocuğu lahanaya çevirdi
Guneskiz48 Tazeannee11 zaten çocuğu üşümek değil terlemek hasta eder vallahi bende hiç usumelerinden korkmuyorum kışın bile asla kalın giydirmem hergun dışarı çıkarırım hiç de birsey olmaz annem çocukları aman usurdiye terleyip hasta ediyorlar aslında