GALADRiELL bebeğim 4 aylık benim de yaklaşık 1 buçuk 2 aydan beri aşırı dökülüyor. Bende bu konu ile alakalı post açmıştım ama emzirme döneminde normal olduğunu ne yapsan fayda etmeyeceğini söyledi arkadaşlar. Bi türlü tahlil yaptırıp değerlerime baktırıp ilaç kullanmaya fırsatım da olmadı gerçi burda ki arkadaşlarda vitaminlerin bile fayda etmediğini söylemişler. Duştayken ayrı dökülüyor duştan sonra tararken ayrı dökülüyor. Bir de kurutup düzleştirmeye kalkarsam sorma gitsin yani. Evin her yeri her an saçlı ne kadar temizlik yapsam da hiç yapmamışım gibi. Kel kalacakmışım gibi hissediyorum saçlarım o kadar gürdü ki şu an azaldiklarini farkediyorum. İnşallah yakın zamanda düzelir.