Irmakprensesinannesi AyazisMom hin avakadolu tarif yapabilirsiniz mesela sütlaç yapabilirsiniz irmikli yulafli muhallebi verebilirsiniz
Irmakprensesinannesi 2cocukannesi__ valla kahvaltısına meyvesine hepsine ceviz badem koyuyorum dovup sabah kahvaltıda yarım avokado muz elma lor ceviz 2 organik buskivi haşlanmış yumurta sarısı ve ⅛ beyaz verdim yedi bitirdi çok sevdi mesela
AyazisMom 2cocukannesi__ Elimdeki bitsinde aliyim elimdekinide hafif rondoda kucultcem bakalim sagolun
Irmakprensesinannesi 2cocukannesi__ tabiki yazarım elbette özelden yazın kızıma yaptığın tariflerden verrm
incitanesii AyazisMom pirinç çok sağlıklı değil ama arada muhallebi gibi yapabilirsiniz tabi bende kullandım ama nadir.
AyazisMom incitanesii Tabiki zaten herseyin fazlası zarar ben bu mantikda gittigim icin surekli ayni seyleri vermek istemiyorum mesela haftada bir bir kasikdan zaten muhallebi oluyo oyle bisey yapmak istiyorum az once yaptimda bir su bardagi suya bir yemek kasigi pirinc unu ekledim muhallebi oldu icinede 1 havuc rendesi ve 3 bebek buskuvisi koydum afiyetle yedi butun hepsini ☺️
birtatlianneee AyazisMom pirinç arsenik içerdiği için pilavını yaparken bile 10 saat suda bekletin deniyor o yüzden ben pirinç unu kullanmıyorum bebeğime yulaf unu kullanabilirsiniz
Kuzeymiram AyazisMom muhallebi gece yaptmadan bir saat once verilmiyor muki 🤔 yani doktor bana oyle dedi aksam die
AyazisMom Kuzeymiram Yani tok tutması icin evet gece yatmadan once verebilirsin tabi ama oglen verilmez diye kesin bir kuralda yok tabiki ben veriyorum aksamları corba veriyorum genelde hazmı daha kolay sıvı olması icin zaten duzenli sekilde de ogunleri atlamazsam gece 1 kez acıkıyo kalkıyo problem yasamıyorum 😊
Kuzeymiram AyazisMom hangi surelerde ne veriyorsun cnm mesela muhallebiyi saat kacta veriyorsun meyveyi saat kacta , sebze corbasini saat kacta 😊 , alerji doktoru sebzeyi oglenmi ikindimi ver dedi hatirlamiyorum ya normalde nezman verilmesi gerek
Bibebebi AyazisMom yapılıyor tabi canım çok lezzetli oluyor☺️ Yulaf unu özellikle kıvam olarak normal undan bile daha iyi, kahvaltılarında bile kullanıyorum. Keçiboynuzu unu da var onu da meyveli muhallebilerine az miktar normal unun yanına eklerseniz tatlı bir aroma veriyor
AyazisMom Bibebebi Ayy aliyim bugun ikisindende gordum zaten markette bu tarım kooparatif marketi varya orda organik sekilde alicam muhakkak tesekkurler ☺️
Birkucukkelebek acimavi katılıyorum size. Pirinç yapısı gereği içinde arsenik olan bi besin. Dolayısıyla ununda da var. Tam pirinç de olsa organik de olsa yetişme şeklinden dolayı arsenik içeriyor hepsi malesef. Ne kadar az tüketirsek o kadar iyi.
acimavi Birkucukkelebek evet bizler için bile pirincin faydası yok. Dediğiniz gibi ha pirinç, ha pirinç unu ikisi de aynı şey🤷🏼♀️