2 aylik bebegim var doğduğun da 3 600 dogmustu ve 1 ay boyunca kilo almamıştı doktor da bana mama takvisinde bulunmuştu 10 gun fln bisey olmadi hem mama hem de memeyi emmisti ama suan göğsümü almıyor agliyor sıkıyor kendini bende meme ucuyla emziriyorum ve mememi ne zaman alcak cok düşünüyorum ne yapmam lazim