Baharsahin !https://imgyukle.com/i/Rc9vqp https://imgyukle.com/i/Rc9p8v[](src) kızlar kızımın yüzünde 3 aydır bu sivilce tarzında şeyler var bir kaç doktora gittim krem yazıp yolladılar Ducray ve mustela stelatopia kullandık oda geçirmedi başına böyle bir şey gelen var mı nasıl geçti
Gizemm92 Baharsahin Kaç aylık bebeğiniz? Benim oğlumun da ilk başta yüzü kabarırdı geçerdi hiçbişey kullanmadım ilerleyen zamanlarda kendiliğinden gitti bi daha da olmadı muhtemelen öyle bişeydi diye tahmin ediyorum.
Sonsuzmutluluk Baharsahin alerjik bir durum olabilir genelde süt alerjisi benim kızımında böyle oluyor süt ürünü yiyince
Baharsahin Sadece yüzünde var bu arada bi anda kızarıp bi anda sönüyor içinde de beyazımsı bir şey var gibi sivilce tarzında
ozgennk İlk aylarda oğlumda da olmuştu saçının içine kadar irinli gibi duruyordu anne sütü alerjisi yediklerine içtiklerine dikkat edeceksin dedi doktorum dikkat ettim üç gün içinde geçti kızartma türü hazır gıdalar tüketmedim sonra da bir daha olmadı