sevim_kos narlinco sadece anne sütğyle beslendi. Doğumdan sonra verdi her bebek gibi. Verdiğini aldı üstüne 1 kilo daha aldı ama 1. Aydan sonra bi daha 1 kilo almadı hiç. Takıyodum başta ama doktor kilosu normal dedi
Minnakkayram narlinco mama kullandım sutum az dıye 1200 almıstı 4 kilo dogmustu hemsıreler mama vermemem gerektıgını soyledı mama verme suremı azaltmak zorunda kaldım malesf