ya benim bebeğmde ayni tam dört aylik oldu ikinci ayindan itibaren veriyorum ama zorla sütüm artmadigi icin mecbur verdim doysun diye yok onu da 30 60 cc anca içiyor memeye de 5 dk anca emiyo bende sasirdim digum kilosu cok iyiydi 4 kilo doğmuştu bebeğimden zayıf doganlar simdi bebeğimi gecti bende üzülüyorum 🤦 bi derin uykusunda guzel iciyo oda gece gunduz yari ac nerdeyse
acaba mamayı mi sevmiyor diyorum değiştik bi kac kere yine aynı
sizde de ayni mi durumlar