Slm arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim var gaz problemimiz var 1 hafta önce alerjı testı yaptık süt ürünlerine alerjısı olduğunu ogrendık son 1 haftadır uykusu var beşiğine yatırdığım an ağlamaya başlıyor ağlayarak uyuyor ve yarım saat uyuyup uyanıyor 1 saat bakınıp yine uyumak istıyor basına böyle bısey gelen varsa yazsın lütfen 🙏