Minikkus14 https://imgyukle.com/i/Rc60Hp https://imgyukle.com/i/Rc693x Arkadaşlar bizim süt alerjimiz var (laktoz intoransi) katı diyet uygulamıyorum tadımlık yiyorum birçok şeyi doktor damla verdi emzirme öncesi kullanmamız için alerjiyi öyle idare ediyoruz ama bu kaşlarında 1 haftadır var sanki önce derisi dökülüyor sandım ama böyle oldu bu konak mi egzema mi sizce şu an hastaneye gitme şansım yok malesef ne önerirsiniz bir iki gün idare edebilecek?
Miraaa123 Minikkus14 Konak evet benim kızım da olmustu doktora götürdüm müstelanın Konak şampuanını vermişti bana köpük şeklinde onunla geçti
minnosanne0 Minikkus14 organik zeytin yağım yok diye bebek yağı sürüyorum ama kaşına sürmedim. Kafası geçmedi 1 aydır konak var
Aleyna_12 Herkes konak demiş ama aynı durumu yasadım. Doktor bebek egzaması dedi ve bu onu huzursuz edebilir demişti. Oğlum sürekli mızmızdı. Krem verdi 3 günde gecti. Siz bi doktora gösterseniz çok daha iyi olur. Kremin adı linola. Geçmiş olsun