SinemAsel aynısı bende de var 🤯🤯 dogudugundan beri mızmız gercide 😅😅bu ara daha bi coştu sanki. Balkona çıkınca brisey yok carsiya çıkınca da birsey yok.2 dk koltuga koyduğum an hobaaaa.surekli aksiyon evde. Kart göster 2 dk sıkılır aglar, oyuncak göster 2 dk sıkılır ağlar,ses çıkaran oyuncak göster 2 dk sıkılır ağlar...al kucaga gez evde bir süre sonra yine miy miy miy. Aç galiba deyip emzir. üst üste emince de gaz birikmesi🕺👯🕺👯 hadi tekrar don başa😅😅😅 huniyi takmaya az kaldı