cigdemkrkmz Dün 2970gr çıkan bir aylık bebeğim bugün 3200çıktı bu nasıl mümkün olabilir? Uçla emziriyodum uçsuz denedim bu kadar farketmesi mümkün mü ? Doktorda çok şaşırdı bende 🤷🏼♀️
BelaCivciv cigdemkrkmz Fark ediyor demek ki, böyle emzirmeye devam edin bakalım aynı hızla kilo almaya devam ederse uç yüzünden az alıyor demektir
Dondurmalikahve cigdemkrkmz Ayni tarti miydi iki tartida ac miydi tok muydu ikisinde de Hadi diyelim ayni tarti ve ayni ikisinde de ac veya toktu o zaman tarti bozuk bir gunde imkansiz o zaman ayda 6 kilo alir.
Haffuse cigdemkrkmz toklukla birlesince oynatir ya… 100.120 grm alirmis haftada bebekler, google amca oyle dedi… Hadi 20gr. Almis olsun, 100 de tokluk ve geri kalani kaka diyelim😎 Bence cok mantikli🤗😜
ikinci_yeni cigdemkrkmz silikon uç mu kastettiğiniz öyleyse süt üretimi farkeder mutlaka bebeğin direkt memeye teması daha çok olmasını sağlar ama tartıda ki bu fark sadece bununla ilgili değildir
Laren cigdemkrkmz sağlık ocağıyla doktor da iki gün arayla tarttirdigimda 500 gram farketmisti tartilardan biri yanlisti doktor sağlık ocagindakini baz alın demişti
Longingg cigdemkrkmz silikon uçla ayda 1100 gr yakın aldı benim oğlum. Doktor bile şaşırdı hava kaçar normalde çok kilo alımı olmaz emmez demişti ama 4.5 aya kadar önde 1100 sonra 700-800 sonda indi işte 500 grama silikonlada kilo alınıyor. Sizinki bez tokluk tartının +- si gibi duruyor
cigdemkrkmz Longingg nasıl emzirdiniz 2saatte bir düzenli mi verdiniz yoksa ağladıkça mı? Bana iyice ağlasın hemen verme dedi evdekiler ama yanlışmış bu. Uyurken ağlıyor susuyor direk o zaman uyandırıp vermeliyim dimi