Herkese merhaba, biz İzmir’de yaşıyoruz malum havalar ısındı genelde 24-25 derece. Oğlum 17 aylık. Tshirt giydirmeye başladım özellikle öğlen ve öğleden sonra çok sıcak oluyor. Yanıma fermuarlı sweat alıyorum yine de, eserse giydiriyorum. Altına eşofman altı tarzı gidiyorum ama şort giydirende çok görmeye başladım. Siz giydirmeye başladınız mı? Nasıl giydiriyorsunuz?