Bugün aylık kontrolü vardı kızımın 2.700 gram doğdu sonra 2.600 e düştü şuan 3 ay 3 günlük kilosu 4.900 gram. Doktor alt sınır dedi. Eğer diğer ay da böyle olursa başka çözüm arycgz dedi. Anne sütü ve mama ile besleniyor hipp Aptamil golden goat denedik yaramadı şuan bebelec Gold nutricare kullanıyorum severek içiyor 2 saatte bir besliyorum her istediğinde emziriyorum ama anlamıyorum çişini takip ediyorum günde 6 kez falan yapar kakasını günde 1 kez. Huzurlu mutlu bir bebek aslında