Her bebeğin gelişimi farklıdır benim oğlum da 5 ay 20 günlük 5. ayından itibaren doktor kontrolünde destekli oturtmaya başladık. Tam oturamaması da normal bence bizimki de henüz emeklemiyor ama erken olduğunu düşünüyorum. Mesela 4. ayda ilk kez döndü fakat biraz keyfine düşkün toplu bir bebiş sonrasında çok nadir dönüyordu yüzüstü durmayı hiç sevmiyordu. Bu aralar yeni yeni tam dönüyor yuvarlanıyor bazı bebekler 8. 9. ayda bile tam oturamıyor dediğim gibi acele etmeyin oluruna bırakın bence