Merhaba güzel anneler bebeğimin doğumdan itibaren sol gözünde göz pınarı tıkalıklığı var göz yaşı birikiyor şuanda 7 aylık hala geçmedi. 1 yaşına kadar geçmezse doktorlar açıcaklar. Masaj yapıyorum fakat işe yaramıyor başından geçen anneler var mı ne yapsam geçer ? Kendiliğinden açılsın istiyorum yardımcı olursanız çok mutlu olurum